2015. október 22., csütörtök

Katigráfia - G. Szolláth Katalin kiállítása

G. Szolláth Kati idén töltötte be a 60. évét, ez volt a kiállítás apropója. A Hírös Agórában nyílt kiállítás összefoglalása ez az eddigi tevékenységének és mivel, Kati elsősorban tanár, a leghíresebb tanítványok is jelen voltak egy-egy művel. Sok ismerős grafikát láttam, de voltak számára ismeretlenek, például egy 1975-ös rajz, vagy az egészen frissek a szelfis önarcképek. Mikor gratuláltam neki és megdicsértem, visszakérdezett, hogy komolyan gondolom? Miért, szoktam és hazudni? Legfeljebb nem gratulálok. Aztán Virág Ágit is megdicsértem a megnyitó szövegéért!
Nagyon jó volt a gordonkás leányzó játéka is! Idehaza rá is kerestem erre a műre, azaz a Stonehenge címűre. A youtube-on két másik előadásban találtam meg: https://www.youtube.com/watch?v=vPm_64adVr4
Utólag megszámolva, éppen 60 mű lett Katitól kiállítva és engem a legújabban tényleg megleptek. Ja, és cím, a Katigráfia telitalálat!





















A megnyitó után elborozgattunk, meg pogácsázgattunk még egy pár kedves ismerőssel. Már kellett egy kis levezetés, mert tudtam azt, hogy az egész szünetem a pedagógus portfólióról fog szólni és nem lesz semmi alkotás sem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése