2014. november 17., hétfő

November második hete

Ezen a héten kiállításmegnyitók nem voltak, csak kedden volt egy közös színházlátogatás az osztályommal, jobban mondva, az osztály felével. A Ciróka Bábszínház Pestiek a Budai utzában című sorozatában most az Állampolgári ismeretek című darabot játszották. Először, mikor megkérdeztem az osztályomat, hogy kinek lenne kedve jönni, szinte mindenki felnyújtotta a kezét, Aztán amikor tisztáztuk, hogy pontosan mikor lesz és mennyi fog kerülni, 24 fő volt a létszám. Aztán, amikor eljött a befizetés ideje, megcsappant 15 főre és ebből még 2 fő nem jött el, bár remélem, azért kifizeti a jegy árát, amelyet én már kifizettem. Nem túl lelkesítő kulturális programot szervezni! A darabtól egy kicsit mást vártam az ismertető alapján, azt hittem nem kizárólag a nemi érdeklődésre fog épülni, hanem más társadalmi problémákra is rávilágít majd. (Képek: http://assitejbiennale2014.blogspot.hu/)













Csütörtökön a Bozsó Gyűjteményben kezdtem az osztályommal népművészet óra keretében. Kovács Ági végigvezette őket, és utána le kellett rajzolniuk az egyik általuk választott tárgyat. Egészen érdekes testhelyzeteket vettek fel közben. Megnéztük a végén Patkós Laci tárlatát is. Itt azt kértem a diákoktól, hogy álljanak az elé a kép elé, amelyik legjobban tetszik neki. Eléggé szórt lett a mezőny. A legtöbben valamit beleláttak a nyomtokba és azért választották.











A délutáni népművészet órán a 12. E-vel fontunk és a jövő héten folytatjuk (kártyás)szövéssel.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése