2017. július 2., vasárnap

Június ötödik hete

Kedden suli után vonattal felutaztam Budapestre, a szokásos gyógytornámra. Most is összekötöttem egy kiállításlátogatással, de csak egy tárlat megtekintése fért bele az időmbe.
A Műcsarnok Körülöttünk - Nemzeti Szalon 2017 - Iparművészet és Tervezőművészet című nagyszabású kiállítására mentem el. Nem volt túl sok időm, de azért igyekeztem minden megnézni. Kicsit zsúfolt volt a tárlat, de az tetszett, hogy nem különítették el az egyes iparművészeti ágakat, másféle csoportosítást követtek a rendezők. Voltak ismerős nevek, főleg a kerámiaművészek, textilesek és az alkalmazott grafikusok között, de azért persze sok újdonság volt számomra.


























Márk a szerdai pécsi felvételijére készült, a portfólióját állította össze, ezért újrafotózta az itthon lévő szobrait.



















Ezen a héten már több lépes tettem annak érdekében, hogy minél hamarabb elkedthessek majd alkotni végre én is. Talán a jövő héten már lesz ebből valami! Az augusztusi kiállításommal kapcsolatban is tettem előkészületeket.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése