2016. december 1., csütörtök

Japán est - Ifjúsági Otthon











Az Ifjúsági Otthonban japán programok voltak péntek este. 17 órakor kezdődött egy kiállítás japán diákok munkáiból a Diákgalériában, amit Patkós Laci nyitott meg. Aumoriból, Kecskemét japán testvérvárosából érkeztek a grafikák.
Diákportréi voltak túlsúlyban, talán plexikarc technikával, de voltak papírmetszetek is. Ezután Kriston Vízi Jóska kisorsolt néhány jegyet a mozira, A remény receptje című japán filmre. Én is nyertem egyet, de mivel én már megvásároltam előre a mozijegyem, ezt felajánlottam másnak. Még a mozi előtt volt egy kis kóstolás, édes babzselét és erdélyi sós babkrémet lehetett kóstolni. A film ennek az édes babzselének a kitűnő készítőjéről szólt. Elég lírai alkotás volt, de szép és megható. Az édes íze egy kicsit a csoki pudingra emlékeztetett.
A megnyitón Palotás Endre muzsikált, akit nyolcadikos korában tanítottam még az ÉZI-ben. Aranyos volt, megismert, pedig ennek már 27 éve!









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése