2013. augusztus 30., péntek

Második Kecskeméti Fotószalon - Magyar Fotográfiai Múzeum


Még augusztus 16-án nyílt a Második Kecskeméti Fotószalon a Fotográfiai Múzeumban. A megnyitóra nem tudtam elmenni, de kb. egy hete megnéztem, bár bejegyzés késett egy kicsit egyrészt az iskolai elfoglaltságok, másrészt a caminos fotóim rendszerezése, feldolgozása miatt (még nem végeztem velük!).











Huszonkét Kecskeméten élő, Kecskeméthez kötődő amatőr és profi, ismert és kevésbé ismert fotós munkáit láthatjuk: Acsai Miklós, Maria Arnell, Berta László, Bosnyák János, Dukai Ákos, Fehér Kálmán, Fehér Vera, Juhász Orsolya, Király László György, Kirják József, Kovács László, Kovács Mihály, Kovács Szabolcs, Margelatu Iulian, Molnár Antal Dénes, Nemesi Péter, Öveges László, Somodi Ferenc, Svihrán Éva, Szabó Maya, Ujvári Sándor, ifj. Walter Péter. Néhányuk alkotásaival találkoztam már én is (Juhász Orsinak nyitottam meg, Svihrán Évának rendeztem kiállítását), de sokukét nem ismertem eddig. Márkkal néztem meg a tárlatot és mindkettőnknek nagyon tetszettek Kirják József fotói. A múzeum munkatársa is mondta, hogy nagyon kedvelt a látogatók körében az ő munkája, de ők se ismerik az alkotót. Tényleg nagyon szépek a természetfotók, de hozzám közelebb állnak geometrikus jellegű témák. A nagy kedvencem Kovács László Ülj le! című fotója, mert egy kicsit emlékeztet az én Nyáridő című rézkarc-sorozatomra.

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése