2012. december 28., péntek

Téli szüneti termés



Karácsony szépen rendben eltelt, együtt voltunk, ettünk, ittunk, beszélgettünk és örültünk egymásnak meg az ajándékoknak. A családomtól a nyári túrámra szükséges eszközöket kapom: túrabakancs, hátizsák, hálózsák, útikönyv, stb. Valamennyire leküzdve a múltheti betegségemet, elkezdtem újra edzeni is és Karácsony második napján már karcolgatni is. Tegnap még 2 újabb rézkarc is születtek. Tegnap az egyik tanítványom is itt, hogy nálam készítse el azok a munkáit, amit majd az OKTV-re ad majd be. Miután elkészültek az ő lemezei, én még befejeztem a én két lemezem, és még le is nyomtattam este őket. Ma meg lenyomtattuk az ő 3 lemezét.
Két plexilemez karc készült. egy angyalos (jobban mondva három angyalos) és egy Kecskeméti kisbolygós (Kecskemét planéta). Folytattam a Falus Elek motívumai sorozatom, bár ez nem sikerült tökéletesen, valószínű nem volt jó az alapozás, és még egy kecskeméti témájú grafika készült: a Kecskeméti advent.



Még a temetős sorozatom is folytatni szeretném, de még nem állt össze a fejembe a kecskeméti régi Szentháromság temetőről készítendő rézkarc, pedig jó néhány fotót készítettem még a nyáron hozzá. Majd legközelebb!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése