2012. december 17., hétfő

Kreatív vásár


Szombaton reggel 7-re mentünk a Kulturális és Konferencia Központba, ahol gyorsan kipakoltunk, Petra ott maradt, én meg mentem ki a Bolyaiba, mikor végeztem, mentem a Kreatív vásárra és leváltottam Petrát, aki hazament aludni, mert éjszaka dolgoznia kellett. Meghirdettem egy nyereményjátékot erre a napra, hogy kelendőbbek legyenek a falinaptáraink. A kecskeméti elfogyott, de a magyarországiból és a zeneiből volt még kb.10-10 db. Végül csak 3 kelt el aznap, és este kisorsoltuk a Kodály-grafikát. Elég gyér volt a forgalom, bár a nyüzsgés nagy volt, mert táncbemutatók voltak aznap a házban, de vásárló alig-alig akadt. Az idő is rossz volt, esett, megértem, ha nem volt kedvük kimozdulni otthonról, legszívesebb én is otthon gubbasztottam volna.
.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése