2010. december 6., hétfő

Bécsi kirándulás 2.





A kiállítások után megmutattam Péternek azt a kávéházat, ahová rendszerint beülünk Ildivel, ha Bécsben járunk. A kávéház neve Tirolerhof. Rendeltünk két császármorzsát, amit én megint nem tudtam megenni, de Péteren nem fogott ki, még az én maradékomat is megette. Ezután sétáltunk a Mária Terézia tér felé, útközben a művészi másolatokat forgalmazó üzletbe is betértünk, ahol Messerschmidt fejeket lehetett 75 euróért kapni. Piros cukormázzal bekent almákat hoztunk a gyerekeknek és anyukámnak. A Múzeum Negyednél (MQ) találtam egy művészeti könyveket árusító üzletet, ahol bevásároltam rendesen. Elég későn értünk haza, mert nehéz volt kikeveredni az iszonyú sok busszal teli Bécsből, és másnap egy újabb élményekkel teli nap várt ránk Budapesten a Szépművészeti Múzeumban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése