2020. január 4., szombat

Téli szüneti termés

Ugyan már 10 éve, hogy nem csak a nyári szünetben alkotok, hanem tanév közben is igyekszem legalább havonta egy-egy hétvégét erre a tevékenységre szánni, de azért amikor iskolai szünet van, mégis több az idő, bele lehet nagyon lélegzetű munkákba is kezdeni.
Most 3 felhívás anyagán dolgoztam, az egyiknek nekikezdtem már az őszi szünetben, de nem fejeztem be. A másik felhíváson sokáig csak gondolkodtam, de most végre megszületett a terv és a kivitelezés is.
A Műhely Művészeti Egyesület felhívása a Kortárs Költészet - Kortárs Grafika Biennáléra szólt, erre az októberben elhunyt Dobozi Eszter emlékére készítettem egy hármas rézkarc-sorozatot, tőlem szokatlan módon, nonfiguratívon.












A Kortárs Keresztény Ikonográfiai Biennélára két festmény készítettem az eucharisztia témájára.













A harmadik felhívásra nem készült most külön új mű, de a már elkészültek közül választok majd olyat, amit be tudok adni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése