2019. november 23., szombat

Adventi akvarellek workshop

Egy nagyon jó hangulatú workshopot tartottam november 23-án az Eyva Házban. Olyan adventi témájú akvarelleket készítettünk, amihez nem kellett semmi előtanulmány, fenyőfát, hópelyheket festettünk.
Persze én is készültem előre jó pár munkával, hogy legyen miből választani. Én is élveztem és a résztvevők is, csak ettől a szótól, hogy élményfestés, kissé irtózom és ezért nem is használom a saját programjaira. Azok a programok, amiket így, ezzel a szóval hirdetnek, arról szólnak, hogy egy adott képet lemásolnak a résztvevők. Egyrészt én nem akartam, hogy másoljanak azok, akik eljöttek hozzám, másrészt azok a képek, amelyeket ezeken a programokon lemásolnak sokszor elég giccsesek.
Ehelyett én néhány érdekes és látványos technikát, fogást mutatok és ebből aztán mindenki választhat. Egyébként is az akvarellben az szép és jó, hogy kétszer nem lesz ugyanolyan! A foglalkozás után úgy nyilatkoztak a részvevők, hogy megkapták azt, amit vártak, sikerült kikapcsolódniuk, feltöltődniük és néhány aranyos képet festeniük. Itt vannak a fotók:




























Adventi témával majd csak jövőre fogok újra foglalkozni, de más akvarellre alkalmas témával foglalkozó workshopot tervezek a közeljövőben tartani. Talán az útinaplózás alapjait mutatom majd meg legközelebb, de tervezek foglalkozni a kalligráfiával és persze a rajzmeditációval is.
A legközelebbi foglalkozás rajzmeditációs tanfolyam lesz január 25-én. Aztán március 21-én is fogok tartani egyet, de annak a témája még nem dőlt el. Te melyiket szeretnéd jobban az akvarelles útinaplósat vagy a kalligráfiásat?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése