2018. május 6., vasárnap

2018/18 - Május első hete

Ez a hét egyértelműen a betegségről szólt. Mintha kimosták volna az agyamat, nem voltam képes gondolkodni, elfelejtettem egy csomó dolgot és nagyon gyenge voltam. A hétfőt és a keddet végigfeküdtem, amit az ünnepnapok miatt megtehettem.
Szerdán a Cifrapalotában Meruni Éva vezette a 12/E-s osztályomat a IX. Kortárs Keresztény Ikonográfia Biennálén. Az utolsó félórában elbúcsúztam az osztálytól ez volt az utolsó óránk együtt az ballagás és az érettségi előtt.









Ezen a héten ketten is megkerestek, hogy kecskeméti szuvenírt, azaz egy képet vásároljanak. Az egyikük egy rézkarcot, a másikuk egy akvarellt vett ajándékba.
Egyébként néha felhívnak éppen Kecskeméten tartózkodó turisták, akik valami emléktárgyat szeretnének vásárolni, de semmi ilyet se találnak a városban, engem, illetve az ART Brigádot pedig megtalálják a neten. Csakhogy nekünk nincs boltunk (csak webshopunk van) és sajnos, a viszonteladásra idáig nem találtam lehetőséget. Milyen jó lenne, ha a Tourinform Iroda nyitva lenne hétvégén, mikor a legtöbb turista itt van és lehetne ott kapni kecskeméti ajándékot, szuvenírt, ami nem csak paprika vagy pálinka.
Péntek reggel muszáj volt a ballagási előkészületek miatt bemennem a suliba, de annyira rosszul voltam még mindig, hogy egy kolléganőt megkértem, hogy vegye át az osztályomat, én meg hazajöttem és lefeküdtem. Már zavart, hogy lassan egy hete beteg vagyok és semmit se javultam. Másnap elkezdtem antibiotikumot orvos barátnőm javaslatára, és innentől lassan javulni kezdett az állapotom. A hétvégén itthon pihentem, de kimerészkedtem már a kertbe is és egy kicsit festettem is, próbálgattam az akvarellt. Vasárnap délután egy anyák napi fagyit nyaltam el az ART Brigád Bt. másik két tagjával, azaz a lányommal és a fiammal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése