2015. szeptember 21., hétfő

Isten sugallatára - Szent István templom, Kiskunfélegyháza

A Kecskeméti Katona József Múzeum, a Műhely Művészeti Egyesület és a Kecskeméti Képzőművészek Közössége „Isten sugallatára” - Szakralitás, keresztény tematika Kecskemét és Bács-Kiskun megye kortárs művészetében címmel kortárs csoportos képző- és iparművészeti kiállítást rendezett a Nyitott Templomok Éjszakája alkalmából a kiskunfélegyházi Szent István templomban. Ezen a kiállításon én a Teljesség felé című grafikámmal szerepeltem, amelyen a Vasárnap Logronoban című rézkarcomat nyomtattam le egymás mellé, egyre világosabb színben, egyre több arannyal. Sajnos, én nem voltam jelen a megnyitón és később sem tudok átmenni Kiskunfélegyházára, hogy megnézzem a kiállítást, de remélem sokan látják! A kiállítás szeptember 19-től október 11-ig látható!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése