2015. február 15., vasárnap

Február második hete

Kedd délután a bankból hazafelé, megláttam az utcán az Artesia Galéria feliratot. Pócs Jutkától kaptam egy meghívót facebookon egy nemez kurzusra és ez a galéria volt megadva helyszínként, de nem tudtam, hogy hol van, teljesen ismeretlen és új volt számomra. Aztán a tanáriban is láttam egy meghívót egy Damó István könyvillusztrációiból álló kiállítás megnyitójára ugyanide. A megnyitó másnap volt, de nekem arra az időpontra már volt más programom. Benéztem, hátha látom már a kiállítást és egyébként is szét akartam nézni. Kiderült, hogy ez egy olyan hely, ahol a galérián kiállítást lehet rendezni, a földszinten egy kézműves bolt van, az alagsorban pedig egy műhely, ahol különböző kézműves foglakozásokat lehet tartani gyerekeknek és felnőtteknek. Fényképezőgép nem volt nálam, így a telefonommal készítettem néhány képet.









Hazafelé a már teljesen felújított színház előtt jöttem el, és jóleső érzéssel néztek fel a homlokzat szobraira, amelyek restaurálásában Márk is részt vett.



Csütörtök délután volt egy kis időm még, ezért beugrottam az Ifjúsági Otthon Diákgalériájába, ahol Villányi Orsolyának és Szemmelveisz Jankának volt kiállítása és az egyikük, Janka kandós tanítványom volt. Mindketten a Visart Művészeti Akadémia másodéves alkalmazott grafika szakos hallgatói és az ottani munkáikból láthattunk egy válogatást. A megnyitón nem tudtam jelen lenni egy másik program miatt, így most éppen jól jött, hogy erre jártam. A tárlat inspiráló lehet a továbbtanulni szándékozó diákok számára.











Az Aranyhomok szállóban egy programra voltam hivatalos és készítettem néhány felvételt a szálló első emeletén azokról a faldekorációkról, amelyek egyidősek a hotellel. Több nevet is találtam, akiknek a művei a belső tereket díszítik, de hogy pontosan az, amit az első emeleten fotóztam ki, azt nem tudom.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése