2019. október 19., szombat

Séta és fotózás a Vízmű dombnál

A gyönyörű őszi napsütéses idő már egy ideje érlelte bennem a gondolatot, hogy ki kellene mozdulnom a szabadba és nem csak a gép előtt üli. Az egyik facebookos kecskeméti csoportban olvastam Tancsa János invitálását, hogy szombat délután lehet hozzá csatlakozni egy sétára és fotózásra a Vízmű domb körül. Ez jó apropónak tűnt, így ebéd után én is találkoztam a lelkes csapattal. Nem is gondoltam, hogy ekkora élet van a domb és a tavak körül: gyerekek, futók, sétálók, pecások, szerelmespárok, nézelődők stb. Egy idő után elváltam a csoporttól és egyedül folytattam a motívum vadászatot. Most magammal vittem a régi fényképező gépemet is a telefon mellett. Jó volt újra rácsodálkozni, hogy mit tud a 40x optikai zoom. Nemcsak fotós témákat kerestem, hanem olyat, amit majd meg is festhetek. Vittem magammal a kis utazós akvarell készletem is, de aztán ott a helyszínen mégse használtam. Két órakor találkoztunk, aztán én negyed 5 körül végeztem a tavak környékén és értem fel a domb tetejére, ahol egy félórát ücsörögtem még.
Itt vannak az ott készült fotóimból a kedvenceim.





































































Arra gondoltam, hogy sűrűbben kellene ide kijönnöm.

2 megjegyzés:

  1. Csodásak a fotók, köszönöm, ha már az idén nem mehetek ki legalább így gyönyörködök.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kívánom, hogy minél előbb legyen lehetősége kijutni!

      Törlés